התאמת מרכזיה לעסק
     קומיק טל
 

סיפור לקוח

דף הבית >> מאמרים >> סיפור לקוח
סיפור לקוח
 
עסק בשלבי הקמה פנה אלינו בבקשה לאפיין ולהתקין עבורו מרכזיה לעסק.
בעסק זה עבדו בזמנו שלשה עובדים כאשר כל אחד מהעובדים פעל מביתו הפרטי.

הדרישה הבסיסית היתה למרכזיה עם נתב שיחות שיפנה כל מתקשר לעובד המבוקש.
כמובן שלכל עובד הוגדר תא קולי ובאין מענה בטלפון – השיחות נותבו לטלפונים הסלולריים של העובדים.

לאותה חברה היה שרת בחוות שרתים בחו"ל ועל שרת זה הותקנה המרכזיה.
בשלב הראשון חוברה המרכזייה לספק שירות בארץ מכיוון שרב פעילות העסק התרחשה בארץ.
עם גידול העסק הועסקו עובדים נוספים בחו"ל.
לשם כך הוגדר קישור נוסף לספק שרות המספק שיחות מוזלות באותן מדינות.

הקישורים לשני ספקי שיחות איפשרו:

א.       שיחות מהארץ למדינות בחו"ל בוצעו בתעריפי שיחות מקומיות בחו"ל.

ב.      שיחות מעובדים בחו"ל לארץ בוצעו בתעריפים של שיחות מקומיות בארץ.

ג.       שיחות בין השלוחות השונות של המרכזייה בארץ לאלו שבחו"ל בוצעו ללא עלות.
 
בחירה של ציוד סוגי ציוד מהמתקדמים מסוגם והתאמת המרכזייה לאופן עבודת הלקוח הביאה לחסכון ניכר בהוצאות חשבונות הטלפון ואיפשרו קשר רציף בין כל עובדי העסק באשר הם.

אם גם אתה זקוק ליעוץ - התקשר לקומיק טל - טלפון: 072-2708181

                                                                                                                           
אילן כהנא
                                                                                                                            קומיק טל
                                                                                 קומיק טל             טלפון : 072-2708181         פקס : 072-2708180          מייל :  office@comik.co.il              לתקנון האתר                    
לייבסיטי - בניית אתרים